تازه های فناوری به قلم فروشگاه کرمی

تازه های فناوری به قلم فروشگاه کرمی

وبلاگ رسمی فروشگاه کرمی ; نماینده ی رسمی محصولات ال جی در استان البرز
تازه های فناوری به قلم فروشگاه کرمی

تازه های فناوری به قلم فروشگاه کرمی

وبلاگ رسمی فروشگاه کرمی ; نماینده ی رسمی محصولات ال جی در استان البرز

انگشتر هوشمند Neyya تلاشی برای تلفیق زیبایی و کارایی

       

تولیدکننده های ابزارهای پوشیدنی هوشمند به دنبال عرضه گجت‌هایی هستند که علاوه بر داشتن مزیت و کارایی، به عنوان یک کالای لوکس و زینتی نیز مورد توجه قرار گیرند. حاصل یکی از تازه ترین تلاش ها، حلقه هوشمند Neyya است.یکی از ویژگی های همیشگی کالاهای لوکس، مواد درجه یک به کار رفته در تولید آن ها است. Neyya نیز از این قائده مستثنا نیست   ,در ادامه با ما همراه باشید ....        رکاب این انگشتر از فولاد تراش خورده‌ی ضد زنگ ساخته شده، و در بالای آن، جایی که معمولاً نگین جای می‌گیرد، یک صفحه لمسی یک دست قرار گرفته. در زیر این صفحه نیز یک LED جهت نمایش اطلاع‌رسانی‌ها تعبیه شده. این صفحه لمسی، حکم رابط کاربری را برای دارنده ی خود ایفا می کند و به وسیله آن می توان بسیاری از عملکردها، مثل حرکت بین منوها و یا تپ کردن و … را انجام داد.
این پوشیدنی تازه، قدرت خود را از یک باتری لیتیوم-یونی می گیرد که در حالت آماده به کار حدود 10 روز، و در استفاده های معمول تا 3 روز کاربر خود را همراهی می کند. یک شارژر بی سیم هم وظیفه ی شارژ این محصول را به انجام می رساند.

Neyya از طریق بلوتوث به موبایل یا رایانه متصل خواهد شد و می توان به وسیله آن کنترل بسیاری از کارها را در دست گرفت. علاوه بر این موارد، حلقه مذکور می تواند با آیفون شما نیز سینک شود و به عنوان کنترل کننده صدا و یا دکمه های معمول کنترل پخش موسیقی در نرم‌افزار iTunes عمل کند. همچنین طبق ادعای سازنده می توان از این انگشتر برای صحبت کردن با سیری نیز بهره برد.علاوه بر موارد فوق، با نصب نرم‌افزار مخصوص Neyya شما قادر خواهید بود ابزارهایی مانند دوربین های GoPro را هم کنترل کنید، و حتی از آن برای تغییر اسلایدها در نرم افزارهایی چون PowerPoint بهره ببرید. علاوه بر چراغ LED چشمک زن آبی‌رنگ، موتور لرزاننده به کار رفته در این حلقه هوشمند نیز شما را از دریافت تماس های ورودی مطلع خواهد ساخت.

Neyya به عنوان یک حلقه هوشمند امکانات منحصر به فردی را در اختیار کاربر خود قرار می دهد، اما در نقش یه کالای زینتی چندان هم دلچسب نیست. چرا که تا حدودی بدقواره و بیش از اندازه بزرگ به چشم می‌آید، حتی اگر شما صاحب دستانی بزرگ باشید

             

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد