تازه های فناوری به قلم فروشگاه کرمی

تازه های فناوری به قلم فروشگاه کرمی

وبلاگ رسمی فروشگاه کرمی ; نماینده ی رسمی محصولات ال جی در استان البرز
تازه های فناوری به قلم فروشگاه کرمی

تازه های فناوری به قلم فروشگاه کرمی

وبلاگ رسمی فروشگاه کرمی ; نماینده ی رسمی محصولات ال جی در استان البرز

نمایشگر iScout به رانندگان برای دیدن نقاط کور کمک می‌کند

 

 صفحه نمایش مورد استفاده از نوع فتوکرومیک بوده و به همین دلیل خواندن آن در روز و شب به راحتی امکان پذیر است. این دستگاه به وسیله بلوتوث با گوشی هوشمند شما ارتباط برقرار می‌کند و به وسیله آن می‌توانید تنها با حرکت دادن دست، یک تماس را رد کنید در حالی که هنوز می‌توانید جزییات مسیر را ببینید ,در ادامه با ما همراه باشید ....          همچنین این وسیله قابلیت نمایش اعلانیه برنامه‌های مختلف مثل واتس‌اپ و توییتر یا کنترل موسیقی و نمایش نام فایل در حال پخش در برنامه‌هایی مثل Spotify را نیز دارد.اگر خودرو شما از پلاگین ODB پشتیبانی می‌کند، iScout می‌تواند اطلاعات بیشتری مانند سطح سوخت، نکات مربوط به تعمیر و نگهداری و سرعت را به نمایش بگذارد؛ یا اگر سوخت شما  در حال به اتمام رسیدن باشد می‌تواند شما را با یک هشدار، به نزدیک‌ترین پمپ بنزین راهنمایی کند. اما ویژگی برتر آن پوشش نقاط کور توسط دو دوربین است که سبب می‌شود راننده بتواند تمرکز خود را بر روی جاده معطوف کند.

این شرکت محصول خود را به عنوان یک محصول برای افزایش ایمنی معرفی می‌کند اما وجود اعلانیه‌های مختلف ممکن است به میزان بررسی گوشی، تمرکز راننده را منحرف سازد. با کمی بررسی به این تتیجه می‌رسیم که این نمایشگر با قراگیری صحیح در خط دید راننده، بهترین شرایط برای تمرکز بر روی جاده محیا بوده و حتی می‌تواند از انحراف دید به علائم داشبورد نیز جلوگیری کند.

iScout در دو نوع استاندارد با قیمت 269 و نسخه پرمیوم با دو دوربین جهت بررسی نقاط کور با قیمت 299 دلار قابل پیش خرید هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد