تازه های فناوری به قلم فروشگاه کرمی

تازه های فناوری به قلم فروشگاه کرمی

وبلاگ رسمی فروشگاه کرمی ; نماینده ی رسمی محصولات ال جی در استان البرز
تازه های فناوری به قلم فروشگاه کرمی

تازه های فناوری به قلم فروشگاه کرمی

وبلاگ رسمی فروشگاه کرمی ; نماینده ی رسمی محصولات ال جی در استان البرز

وکیل آهنی هم آمد..

  

 

   

به گزارش گروه علم و فناوری آنا به نقل از خبرگزاری مهر، شرکت بین‌المللی Law firm Baker & Hostetler که در زمینه امور وکالت و حقوقی فعالیت دارد، اکنون وکیل رباتیک پیشرفته‌ای را استخدام کرده است که از سطح پیشرفته‌ای از هوش مصنوعی برخوردار است,در ادامه با ما همراه باشید ....            در ارائه این فناوری جدید از تجربیات به دست آمده در سیستم کامپیوتری پاسخ‌دهی خودکار «واتسون» متعلق به شرکت IBM استفاده شده است. اگرچه این وکیل رباتیک نخستین مشتری‌های خود را نیز پیدا کرده است، پیش‌بینی نمی‌شود که به زودی شاهد دفاعیات او در دادگاه‌ها باشیم.

این وکیل رباتیکی ROSS نام دارد و فعلا در حوزه امور مالی و حقوقی مربوط به ورشکستگی مالی نظر می‌دهد. به طور کلی ROSS یک ابزار جست‌وجوگر پیشرفته است که به لطف حجم قابل توجه اطلاعاتی که در آن بارگذاری شده است راهنمایی‌های مناسب حقوقی به مشتریانش ارائه می‌کند.

اما مهم‌ترین ویژگی این سیستم رباتیک، قابلیت تداوم یادگیری اوست که به آن امکان می‌دهد همواره خود را در مسیر رشد و به روزرسانی قرار دهد. در نتیجه ROSS می‌تواند همگام با تغییرات جدیدی که در امور حقوقی روی می‌دهد، پاسخگوی مشتریانش باشد.

به گفته کارشناسان، این ربات ابزار کمکی بسیار مناسبی برای سایر وکلای حقوقی است به طوری که پس از دریافت نکات کلیدی پرونده، بلافاصله بهترین نکات مشاوره‌ای حقوقی را ارائه می‌کند. مشابه این سطح از هوش مصنوعی هم‌اکنون در انستیتوی فناوری جورجیا برای پاسخگویی به پرسش‌های دانشجویان به کار گرفته شده است.

            

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد