تازه های فناوری به قلم فروشگاه کرمی

تازه های فناوری به قلم فروشگاه کرمی

وبلاگ رسمی فروشگاه کرمی ; نماینده ی رسمی محصولات ال جی در استان البرز
تازه های فناوری به قلم فروشگاه کرمی

تازه های فناوری به قلم فروشگاه کرمی

وبلاگ رسمی فروشگاه کرمی ; نماینده ی رسمی محصولات ال جی در استان البرز

ال‌جی Bello II با دوربین سلفی 5 مگاپیکسل و نمایشگر بزرگ 5 اینچ در راه بازارهای 3G

LG-Bello-II

جدیدترین گوشی هوشمند ال‌جی امکانات و قیمتی جذاب را با نمایشگر خیلی بزرگ، عمر باتری بالا و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل ارائه می‌دهد با ما همراه باشید.  سئول، ۲۰ جولای ۲۰۱۵- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) جدیدترین گوشی هوشمند رده‌‌متوسط و ۳G خود را با قیمتی رقابتی برای خریداران نکته‌سنج گوشی‌های هوشمند در بازارهای ۳G عرضه می‌کند. ال‌جی Bello II (بِلو ۲) جانشین گوشی پرطرفدار L Bello سال قبل است و از نمایشگر بزرگ، دوربین سلفی قدرتمندتر و امکانات اصلی مدل‌های پیشرفته این شرکت برخوردار است. ال‌جی Bello II از همین ماه وارد بازارهای اصلی نظیر امریکای لاتین و هند می‌شود و پس از آن در اروپا و کشورهای مستقل مشترک‌المنافع در سه ماهه سوم عرضه خواهد شد.

افزون بر نمایشگر بزرگ ۵ اینچ، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل و باتری قابل تعویض ۲۵۴۰ میلی‌آمپری که بهترین در نوع خود است قدرتی بیشتر برای امکانات پیشرفته این گوشی فراهم می‌کند. ال‌جی با امکانات انحصاری نظیر Gesture Shot و Selfie Flash که میراث خانواده G است ثبت سلفی‌های عالی را امکان‌پذیر می‌کند. قابلیت Gesture Shot به کاربران امکان می‌دهد تا بدون فشار دادن هیچ کلیدی سلفی بگیرند؛ قابلیتی که طرفداران سلفی از آن استقبال می‌کنند. این کار تنها با باز کردن و بستن دست در جلوی دوربین امکان‌پذیر می‌شود. قابلیت Selfie Flash نیز نمایشگر گوشی را به یک فلاش ملایم برای تصاویر پرتره دقیق‌تر و شسته‌رفته‌تر مبدل می‌کند. همه این امکانات در بدنه‌ای باریک بسته‌بندی شده تا استفاده از مواد مرغوب را برای سبک و دوام بیشتر میسر کند. الگوی مویی دایره‌وار بر لبه فلزی جلوه بیشتری به آن می‌دهد و الگوی مدور و چندلایه شیاردار جلوه بصری منحصربه‌فردی روی قاب پشت ایجاد می‌کند که بافت خوبی دارد و گرفتن آن در دست را راحت می‌کند.

جانو چو، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ال‌جی Bello II ارزش‌های بی‌بدیلی را برای بازارهای ۳G به ارمغان می‌آورد؛ بازارهایی که هنوز بخش عمده ۴۰ درصدی از بازار گوشی‌های هوشمند را شامل می‌شوند. ال‌جی Bello II با دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل، نمایشگر بزرگ و امکانات آشنا، تعادلی عالی از شکل ظاهر، عملکرد و قیمت است و همین دلیلی برای موفقیت بیشتر این گوشی نسبت به مدل قبلی خود به شمار می‌رود.»

جزییات قیمت و زمان دسترسی به صورت بومی در زمان عرضه اعلام خواهد شد.

مشخصات اصلی:

  • تراشه: چهارهسته‌ای ۱٫۳ گیگاهرتز
  • نمایشگر: ۵ اینچ FWVGA با ۴۸۰×۸۵۴ پیکسل
  • حافظه: ۸ گیگابایت رام، یک گیگابایت رَم، کارت حافظه میکرو اس‌دی
  • دوربین: پشت ۸ مگاپیکسل، جلو ۵ مگاپیکسل
  • باتری: ۲۵۴۰ میلی‌آمپر (قابل تعویض)
  • سیستم‌عامل: اندروید آب‌نبات چوبی ۵٫۱٫۱
  • ابعاد: ۱۴۰٫۸x 71.6 x 9.6 میلی‌متر
  • وزن: ۱۵۵ گرم
  • شبکه: HSPA+ 21Mbps (3G)
  • امکانات ارتباطی: وای-فای، بلوتوث ۴، A-GPS، یواس‌بی ۲
  • رنگ: سفید، تیتانیوم، طلایی
  • امکانات دیگر: تک سیم‌کارت، دو سیم‌کارت

نکته:

-          این گوشی در برزیل و شیلی با نام ال‌جی Prime II و در مکزیک، هند و کشورهای مستقل مشترک‌المنافع با نام ال‌جی Max عرضه می‌شود.

-          امکانات ممکن است بر حسب بازار متفاوت باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد