تازه های فناوری به قلم فروشگاه کرمی

تازه های فناوری به قلم فروشگاه کرمی

وبلاگ رسمی فروشگاه کرمی ; نماینده ی رسمی محصولات ال جی در استان البرز
تازه های فناوری به قلم فروشگاه کرمی

تازه های فناوری به قلم فروشگاه کرمی

وبلاگ رسمی فروشگاه کرمی ; نماینده ی رسمی محصولات ال جی در استان البرز

تکنولوژی در قالبی قدیمی: Prototype موبایلی که در جیب جا نمی شود

   

 تا جایی که می دانیم موبایلی با شماره گیر چرخان وجود ندارد. در واقع این دو فناوری فاصله زیادی با یکدیگر داشتند و نزدیک به یک دهه قبل از معرفی تلفن های همراه، شماره گیر های دکمه ای جای مدل چرخان قدیمی را گرفتند  ,در ادامه با ما همراه باشید ....         اما این موضوع دلیل نمی شود که الان به فکر ساخت چنین محصولی نیفتیم.

فردی با نام Mr. Volt در یوتوب موفق به ساخت اولین موبایل با شماره گیر چرخان شده. این محصول که فعلاً PROTOTYPE نام دارد، بسیار زیبا، مینیمالیستی و البته کمی بزرگ و سنگین به نظر می رسد.

این دستگاه قادر به اجرای شش عملکرد پایه است: برقراری تماس، ذخیره فقط یک شماره تلفن، نوشتن متن (با سرعت لاک پشتی)، دریافت ایستگاه های رادیویی، نمایش تنظیمات، و البته به خواب رفتن. یک نمایشگر OLED با رزولوشن استثنایی 96×96 پیکسل نیز در این محصول به کار رفته.

جنس بدنه موبایل مورد بحث ترکیبی از آلومینیوم، برنج و پلاستیک است که بخشی از آن با چاپ سه بعدی تولید گشته، و از ریزکامپیوتر Adafruit به عنوان مغز نه چندان متفکر آن استفاده شده.به هر حال هر از گاهی شاهد چنین ابتکاراتی از سوی مخالفین تلفن های هوشمند هستیم. برخی از آنها موبایلی همچون Light Phone را انتخاب می کنند که صرفاً برای برقراری تماس صوتی طراحی شده، و بعضی دیگر نیز محصولات قدیمی نوکیا را ترجیح می دهند.

حال Mr. Volt قدم را فراتر گذاشته و نه تنها کارکردهای تلفن همراه را محدود ساخته، بلکه ابعاد و وزن این محصول را نیز به گونه ای در نظر گرفته که عملاً همراه داشتن آن ناممکن خواهد بود. گفتنیست اگر به این گجت علاقه مند شده اید، می توانید راهنمای ساخت آن را از وب سایت کاربر مذکور دریافت نمایید  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد