تازه های فناوری به قلم فروشگاه کرمی

تازه های فناوری به قلم فروشگاه کرمی

وبلاگ رسمی فروشگاه کرمی ; نماینده ی رسمی محصولات ال جی در استان البرز
تازه های فناوری به قلم فروشگاه کرمی

تازه های فناوری به قلم فروشگاه کرمی

وبلاگ رسمی فروشگاه کرمی ; نماینده ی رسمی محصولات ال جی در استان البرز

شارژر بی سیم با قابلیت معلق کردن موبایل در هوا

  

 هرچند شارژ کردن ابزارهای موبایل به شکل بیسیم به اندازه ی کافی تعجب برانگیز است، اما یک استارتاپ به اسم OvRcharge پا را از این هم فراتر گذاشته و یک شارژر بیسیم روی سایت کیک استارتر معرفی کرده که ابزار کاربر را هنگام شارژ کردن در هوا معلق نگاه خواهد داشت ,در ادامه با ما همراه باشید ....       هرچند سازنده ابزار ابداعی خود را جادویی نامیده، اما لازم است بدانید که هیچ جادویی در کار نیست. OvRcharge در حقیقت دو بخش مجزا دارد، یک پایه ی چوبی که به پریز برق متصل می شود و یک قاب موبایل که به گیرنده ی برق به شکل وایرلس و یک آهنربا مجهز است.

به لطف آهنربای باریک و قدرتمند، OvRcharge قادر است ابزارهایی تا وزن 600 گرم را در هوا معلق کند و بر همین اساس می توان گفت حتی امکان شارژ تبلت ها نیز با این محصول تعجب برانگیز وجود خواهد داشت.این محصول پس از شارژ شدن کامل ابزار موبایل شما، عملیات شارژ را متوقف می کند اما غوطه ور بودن در هوا قابل ادامه خواهد بود. البته همه ی اینها در صورتی است که کاربران کیک استارتر از ایده ی OvRcharge پشتیبانی کنند و سازنده با موفقیت سرمایه ی مورد نیاز برای تولید محصول خود را در این وب سایت جمع آوری نماید.

علاوه بر این باید توجه داشته باشید که چنین محصولی احتمالاً تنها با موبایل های مشهور موجود در بازار قابل استفاده خواهد بود و اگر شما کاربر چنین ابزارهایی نیستید، لازم است منتظر بمانید تا یک تولید کننده ی سوم شخص قاب مجهز به گیرنده و آهنربای محصول تلفن هوشمند شما را برای استفاده از OvRcharge عرضه نماید.    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد